Nelze se dostat do SETUPu BIOSu...

Marek Sembol hwm.land@gmail.com
Pátek Leden 2 19:42:48 CET 2009

Zrovna dnes jsem resil trochu podobny problem. Novy board od Intelu,
nemohl jsem ho vubec rozjet (postupnym zkoumanim jsem zjistil VADNY
JUMPER!!! Grrrr - hodina v pr..) Kazdopadne co by mohlo pomoct i Vam:
jumper se nasazuje na 3 piny s nasledujicim vyznamam:
1-2: normal
2-3 setup. V tomto nastaveni to natvrdo vleze do setupu. Reseni pro
Vas (pokud by to fungovalo stejne)
bez jumpru - nejaky recovery mode.

V setupu jde zakazat vstup do setupu pomoci funkcni klavesy (F2). Pak
se tam jde dostat jen pres ten jumper.
Pozdravy,
Marek Sembol