Sdileni souboru v domaci siti

Pavel Hudecek phudecek@tiscali.cz
Pátek Leden 2 19:21:49 CET 2009

Takhle se ovšem může stát, že strávíte několik dní pinožením s dokonalým,
několikanásobným zabezpečením sítě proti vnějšímu útoku a pak Vaše manželka
nainstaluje trojana při hledání nových receptů k večeři. Případně ho získáte
sám při hledání cracku na nový, ještě lepší FW:-)

PH

From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
Kdyz prave nevim, jak moc se muzu na FW routeru (a vnitrni adresy)
spolehnout. Podle testu na: http://test.bezpecnosti.cz/
asi moc ne.

Nechci pusobit jako paranoik, ale radeji obetuji den na shaneni
informaci a experimenty, nez aby mi nekdo hacknul PC. Mam sdilene cele
casti disku, abych mohl snadno udelat synchronizaci mezi PC a NB, tak se
o nektera data trochu obavam.