IRDA

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Leden 2 18:34:54 CET 2009

Ne, pouzival jsem to ve WinXP Pro.
Vecer pohledam a poexperimentuji. Co jsem se dival na web TS Bohemia,
tak ten jejich nejlevnejsi klicek vypada tak, jak si pamatuju, ze vypadal ten muj.

rollfree

*********************************
Od: "Michal Grunt" <michal.grunt@vynet.cz>

A nebylo to ještě ve Windows 98? Ty totiž s ovladacem nainstaluji i virtuální seriovy port, ale Windows 2000 pocinaje to jiz standartne nedelaji. Ostatne i když jsem mel notebook s integrovanym IRDA a v BIOSu jsem nastavil potrebne parametry (přerušeni atd.) tak i přes to jsem musel udelat v inf souboru 'hack' aby se IRDA tvaril jako seriovy port (jinak to byl "irda adapter"). Problem také je, ze když jsem se dival po USB-IDRA klicich, tak vetsina byla stara několik let (nejspíš uz to není dneska tak aktuální jako BT) a hledejte pak vyzkouseny klicek, který ve Vistach umi virtuální seriovy port... Pokud někdo něco podobného vlastní (USB-IRDA a ve Vistach virtualni seriovy port, napr. COM3), zamozrejme rad ho vyslechnu a necham si poradit. Je vůbec virtuální seriovy port s IRDA ve Vistach realizovatelny?