IRDA

Rollfree rollfree@volny.cz
Pátek Leden 2 17:29:05 CET 2009

Uznavam, ze ma rada je prizemni oproti vytvareni soustavy navazujicich
prevodniku. Ale nebylo by nejjednodussi koupit nejaky laciny IRDA klicek
do USB, ktery virtualni seriovy port umi ? Pripadne  podrobne prozkoumat
ten, co jiz mate ?

Kdysi davno jsem jeden IRDA klicek za nejake velmi male penize mel (mozna
jeste mam, doma pohledam), a ten to urcite umel. Obecne se to pouzivalo
pro pripojeni mobilu a ty komunikacni SW tehdy nic jineho nez seriovy port neumely.

rollfree

*********************************

Od: "Michal Grunt" <michal.grunt@vynet.cz>

Zdravim a preji vsem do Noveho roku vse nej. Obratil bych se na vas s
jednim dotazem. Znamy ma starsi glukometr (konkretne Accu-Chek Go),
ktery je vybaven jenom infracervenym portem. Kdyz pouzival starsi
notebook, ktery infraport mel, pracoval software (Accu-Chek Compass) s
glukometrem bezchybne. Jenomze si poridil novy notebook (s Vistama),
ktery samozrejme infraport nema (ani seriovy port). Pujcil jsem si
USB-IRDA prevodnik, ale software se mi nepodarilo rozchodit (resp. jsem
to ani nezkousel), protoze ovladac nevytvori virtualni seriovy port,
ktery bych v software nastavil pro komunikaci.
http://www.diabetic-software.com/Reviews/Accu-Chek_Review1/
Napadaji me dalsi dve moznosti:
- zkusit USB-RS232 prevodnik (mam moznost zapujceni) a na RS232 zapojit
IRDA (ten nemam)
- koupit komunikacni PCMCIA kartu se seriovym portem, kde by byla
uspesnost asi vetsi

Nez se budu pidit po PCMCIA, zkusil bych prvni variantu. Prechodku
USB-RS232 tedy mam, ale nemam tu po ruce IRDA na seriovy port. Nicmene
tu mam zarizeni od HP (IR prijimac/vysilac urceny puvodne k tiskarne),
konkretne HP CA4103A.
http://www.colin99.co.uk/extras/irda/hp_c4103a_irda.htm
Lze toto zarizeni primo pripojit na seriovy port, nebo je potreba
zarizeni necim doplnit (MAX232 nebo tak neco)? Nerad bych kupoval (a
nejspis i tezce shanel) IRDA na RS232 a pak zjistil, ze to stejne
nefunguje (at uz by byl duvod jakykoliv - treba i Vistama), navic ted
bude vikend, takze by byl cas na hrani.

Kdyz uz pisi jednu zadost, tak pridam jeste druhou:
Jaka je osvedcena komunikacni PCMCIA karta (32bit card bus), umoznujici
rozsirit notebook o plnohodnotny seriovy port? Vim, ze zde uz bylo dost
vlaken, ktere se tomuto problemu venovaly, bohuzel jsem vlakno
nesledoval do konce (protoze jsem si myslel, ze me podobny problem nikdy
nezastihne).

Dekuji za odpoved
Michal Grunt