Sdileni souboru v domaci siti

Ondrej leguanolog@seznam.cz
Pátek Leden 2 12:34:32 CET 2009

A co takhle použít nějaký jednoduchý FTP server (jako třeba FileZilla).
Osobně mi to sdílení přes Win neustále "pilo krev" (dlouhé soubory,
přístup do některých složek a nakonec zaheslování přístupu heslem, které
neznám) a tenhle FTP server je vážně jednoduchý a nenáročný na nastavení
a může se tam dát třeba povolení přístupu jen pro některé IP, helso,
skupiny atd.

OH