Sdileni souboru v domaci siti

Pavel hw@itherm.cz
Pátek Leden 2 12:33:32 CET 2009

neni nakonec lepsi nastavit ty adresy pevne primo na pocitacich nez se hrat
takto s dhcp.
navic tento zpusob zabezpeceni podle me stejne nema valny smysl.

Pavel

----- Original Message -----
From: "Zdenek" <zdej@atlas.cz>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, January 02, 2009 11:55 AM
Subject: Re: Sdileni souboru v domaci siti

To me nenapadlo vyzkouset, protoze v navodu je toto:

"Upozornění: V továrním nastavení implicitně je rozsah IP
od 192.168.2.100 do IP 192.168.2.199. Pokud chcete aby
Váš počítač měl statickou/fixní IP adresu, pak musíte zvolit
IP adresu mimo rozsah této IP adresy."

Rozsah IP se da zmenit, jen jsem z toho pochopil, ze ty staticke musi
byt mimo tento rozsah.

Zdenek

PS: Podle datumu mate dnes Silvestr.