Re: Re:přestupná vteřina

Pátek Leden 2 02:46:32 CET 2009

No s tím slavením u notorických slavičů - Španělů je to ještě dokonalejší.
Slaví silvestra už den předem a pak toho správného ještě jednou. Nějaká
hodina je až tak netrápí :-)
Anděl

----- Original Message -----
From: "Pavel Kadečka" <pavel.kadecka@gmail.com>
To: "HW-news" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Thursday, January 01, 2009 10:20 PM
Subject: Re: Re:přestupná vteřina

2009/1/1 Martin Persich <persich@transcon.cz>:
> Nejde jen o posun casoveho udaje. Zkousel jsem jednou soucasne kabelovku
> (UPC) a terestrialni vysilani (Ostrava) a rozdil v celem programu byl cca
> 5
> sekund. Takze obecne - casovemu udaji kdekoliv v televizi uz dnes neverim.
> Snad jeste v dobe plne analogoveho vysilani. Ale dnes vlivem ruznych
> koderu
> a multiplexeru je pojem casu ponekud osidny. Jo, dnes uz bez internetoveho
> NTP serveru clovek ani nezjisti, kdy otevrit na silvestra sampanske ...

Jako by na tom záleželo, máte slavit tak bujaře, aby vám bylo jedno,
jestli přivítáte novej rok v jedenáct, o půlnoci nebo až ve dvě ;-)

Stejně jde jen o nějakou dohodu a časový pásma, třeba Španělsko a
Portugalsko ležej v různejch pásmech a přitom spolu souseděj, takže
některý Portugalci se možná koukaj přes hranice na španělský
ohňostroje a ty svoje odpálej až za hodinu a to se zas k nim koukaj
Španělé ;-)

Úplně nejvíc crazy jsou pásma, kde maj posun vo půl nebo o třičtvrtě hodiny.

Pavel Kadečka.