dell NBD zkusenosti ... ??

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Čtvrtek Leden 1 22:05:05 CET 2009

Uz delsi dobu bereme jenom DELL (cca desitky stolnich PC, desitky notebooku a cca 20 serveru ruznych konfiguraci). Zatim s tim nebyly zadne vazne proeblemy a kdyz, na vsechny stroje bereme triletou zaruku NBD (na servery dokonce ctryr hodinovou). Parkrat jsme ji pouzili (pri tom poctu je to pochopitelne) a mohu rici ze maximalni spokojenost. Jednou dokonce uznali i "uvareny" notebook (nevypnul se a byl v tasce).
Od te doby, co pro zakazniky (vetsinou firemni) bereme jenom DELL (a ne "skladacky" od mistniho, byt renomovanejsiho prodejce), tak mame daleko vice casu na skutecnou praci a ne hrabani se v hardware PC a zkoumani proc to ci ono nejde (navic i kdyz se vyzkoumalo proc to nejde, tak se cekalo treba tyden nebo i ctrnact dni na reklamaci komponenty - coz samozrejme nebylo zadouci, takze si zakaznikovy vetsinou nezbylo nic jineho nez koupit novou komponentu). Proste nam odpadla se servisem sousta problemu a clovek se muze zamerit treba na servery, nebo jina systemova reseni (a ne hrabat se v desktopech).

MG

________________________________

Od: hw-list-bounces@list.hw.cz za uživatele Serych Jakub
Odesláno: út 30.12.2008 13:54
Komu: HW-news
Předmět: RE: dell NBD zkusenosti ... ??

Mame Lattitude prevazne 6xx, ale i nejake 8xx a jediny problem byl u nekolika
kusu s baterkami, u nas nastesti jeste tesne pred koncem zaruky. Jinak z tech
cca 50 ks mel jediny problem s displejem (asi nejaky kontakt v konektoru nebo
nacate vodice nekde v pantu). Vymenili cely displej.  Zjistili jsme, ze
baterky jsou v nich velmi citlive na prehrati. Odesli lidem, kteri meli silne
zaprasene chlazeni procesoru, takze se notas vyrazne prehrival a jednomu, co
si spatne nastavil uspavani a dal zaklapnuteho, ale plne beziciho notase do
brasny do letne vyhrateho auta.

Zjistil jsem, ze je obcas (jednou za pul roku) dobre vzit silny vysavac s
uzkou hubici a projet otvory chlazeni procesoru. Prachu se v tom jemnem
zebrovani usazuje skutecne dost, a ihned po teto ociste vyrazne poklesnou
otacky ventilatoru a celkova teplota notase.

Jakub Serych