OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Miroslav Šinko sinkomiro@gmail.com
Sobota Únor 28 23:59:47 CET 2009

2009/2/28, Daniel Valuch <daniel.valuch@orange.fr>:
> myslim ze na pocitacoch apple sa da loadovat aj z viacerych masin. Moj
> ipod mam naladovany z pocitaca PC v praci (uz dlho) a myslim ze sa mi do
> neho podarilo nahrat dodatocne skladby z Mac Book-u co som si az neskor
> kupil. Musim vyskusat, ale je pravda u PC moze byt zosynchronizovany len
> s jednym.
> Predpokladam ze to ma docinenia s tym ako si skladby kupujes a
> autorskymi pravami. Ked si kupujes mp3 z obchodu a su chranene drm (ci
> ako sa ta pliaga vola) tiez mas limitovane ako s nimi mozes nakladat.

To ano. Ja skor fungujem tak, ze si kupim CD a nestaram sa o to, kde
si z neho urobim mp3 a tie nahram, vo svetle iXXX bez problemov
doplnim k existujucim, do prehravaca. Ale vravim, je to vec vkusu a
kazdemu sa paci nieco ine.

> Osobne mi ten koncept ipodu a itunes nepride nijak obmedzujuci. Je to
> proste kompletne riesenie na predaj, distribuciu a pocuvanie hudby,
> ktore bolo v case uvedenia na trh naozaj revolucne.
> Ked je to take zle preco idu vsetci ostatni vyznamni hraci na trhu
> rovnakym smerom?

Juuuj, zla otazka... porusim pravidla... nas sucasny vladca a jeho
preferencie... niekedy ide vacsina za $#$@&@^%

miro