OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Sobota Únor 28 23:41:27 CET 2009

myslim ze na pocitacoch apple sa da loadovat aj z viacerych masin. Moj
ipod mam naladovany z pocitaca PC v praci (uz dlho) a myslim ze sa mi do
neho podarilo nahrat dodatocne skladby z Mac Book-u co som si az neskor
kupil. Musim vyskusat, ale je pravda u PC moze byt zosynchronizovany len
s jednym.
Predpokladam ze to ma docinenia s tym ako si skladby kupujes a
autorskymi pravami. Ked si kupujes mp3 z obchodu a su chranene drm (ci
ako sa ta pliaga vola) tiez mas limitovane ako s nimi mozes nakladat.
Osobne mi ten koncept ipodu a itunes nepride nijak obmedzujuci. Je to
proste kompletne riesenie na predaj, distribuciu a pocuvanie hudby,
ktore bolo v case uvedenia na trh naozaj revolucne.
Ked je to take zle preco idu vsetci ostatni vyznamni hraci na trhu
rovnakym smerom?
b.