OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Stano stano.hw@gmail.com
Sobota Únor 28 23:31:41 CET 2009

Ospravedlnujem sa za OT
Ale ten Xlilinx ISE mi neda, tie nehorazne GB by clovek pri dnesnych
kapacitach diskov aj prezil, aj ked netusim NACO to ma tolko. Ale co ma
desi je fakt ze je to zlozene z  cca 100000 suborov v 9000 adresaroch
+-. Tak rozfragmentovany disk ako po nainstalovani tohoto som este nevidel.