OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 23:16:40 CET 2009

Lukas Burda napsal(a):
  Ja treba odebiram emailovou konferenci o elektonice a
> elektrotechnice. Donedavna jsem si myslel ze tou "elektronikou" se
> nemysli spotrebni elektronika.

Ergonomie ovladani elektronickych zarizeni je nedilnou soucasti valne
vetsiny soucasneho HW. A napriklad dotykove dipleje osazuji uz i amateri
do svych konstrukci.

A ejhle tedka si tam admin uz druhej
> den mlaska, jakej ze to ma dobrej telefon od Eplu a jaky ze jsou to
> lidi ignoranti, kdyz se jim nelibi na mp3 prehravaci, ze se neumi
> pripojit jako mass storage.

Byl bych rad kdybys tohle vysvetli protoze, krome toho ze mi muj telefon
maximalne vyhovuje, je vsechno ostatni lez.

> ps:
> Vim, ze myslet znamena hovno vedet a vim moc dobre, ze me nikdo
> o odberu konference nenuti ;-)

A take krome toho mas moznost tady nastolit poradek. Rad ti to u
majitele konference domluvim. Mimochodem si krome odhlaseni take
nastavit filtr do Kose na OT a muzes mit klid.

RV