OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Únor 28 21:58:46 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 28.2.2009 od HW CNCnet.info:

> Muj otec co ho znam pouziva jedno uslovi: "Myslet (predpokladat)
> znamena h..no vedet."

Vsak on to take psal, ze to nevedel. Ze to proste predpokladal. Na tom
zase neni nic spatneho predpokladat cosi a pak se divit :-) Ja treba
docela casto neco predpokladam, koupim... a pak se desne divim. Takze
jemu se tedy vubec nedivim :-)))

> Kdyby v tech domech nechteli lide bydlet (predpokladam ze bydli
> dobrovolne) tak by se pravdepodobne nestavely. Protoze se stavi tak
> v nich asi lidi bydlet chteji.

A ted si vem tech linuxaku, kteri nadavaji na Windows. Pritom se
prodavaji a prodavaji... no a oni nadavaji a nadavaji, byt tomu prd
rozumeji :-)

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem