OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 21:31:15 CET 2009

Jan Waclawek napsal(a):
> Ked ten byt kupoval, samozrejme predpokladal, ze dostane kluc od vchodu, tak, ako to v normalnych domoch byva zvykom.

Muj otec co ho znam pouziva jedno uslovi: "Myslet (predpokladat) znamena
h..no vedet."

> No a ja som to spomenul v krcme v partii, tak trocha pohrdlivym tonom. Netusil som, ze v tom dome byvaju viaceri z tej partie, a dokonca sa im tam aj paci... ;-)

Kdyby v tech domech nechteli lide bydlet (predpokladam ze bydli
dobrovolne) tak by se pravdepodobne nestavely. Protoze se stavi tak v
nich asi lidi bydlet chteji.

RV