OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Únor 28 21:08:09 CET 2009

Petr Zahradnik napsal(a):

> To prece on nedela. On si koupil nejaky produkt, neni s nim spokojen,
> tak zcela svobodne na ten produkt nadava. Na to ma plne pravo, kazdy
> muze vyjadrit svuj nazor.

S transparentem nestoji (to tu v tomto vlakne stali jini), ale do bytu s
vratnym se nastehoval. Otazkou je proc, kdyz ten byt je mozne si pred
koupi prohlednout a pripadne se zeptat na to jak se v nem jinym bydli.

> Spis jsem tedy cekal, ze mu tu nekdo odpovi, at nenadava na MP3
> prehravac, protoze kdyz sam zadny nepostavil, nema pravo nejake MP3
> prehravace vubec posuzovat. Ale kupodivu ucastnici s timto nazorem asi
> o vikendu spi, tak mu to nenapsali :-)))

Jojo tohle me vzdycky dostane. Specialne na jednom modelarskem foru to
bylo u nekterych jedincu standardem. ;-)

RV