Program na test ventilatora

andrej jancura hw_aj@zoznam.sk
Sobota Únor 28 20:35:05 CET 2009

U mojho to je nejaka win-utilita, v biose nic nie je. Tam som pozeral
hned ako prve.

A k Tvojmu vtipu, myslim, ze to varenie v spolocenskej miestnosti s
teplou vodou im nanutia, preto lebo akosi nezapadli do... Tych troch
prvych. Ale bud pokojny, by si sa obcas dobre pobavil. Ono peklo je
vsade, aj tam kde by si ho necakal. A nie kazdy vydrzi napnutu
spolocensku spiralu.

A.