Poptavka prace

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Sobota Únor 28 18:05:53 CET 2009

Jak uz jsem psal tazateli soukrome, misto modemu pouzit MOXU DE211,
nebo neco podobneho, vystup je primo Ethernet a na druhe strane
se doinstaluje driver do windows (nebo linux, ale to jsem fakt nezkousel).
Toto reseni ma problemy, pokud je komunikace hodne kouskovana (treba MPI,PPI
protokol),
ale pokud je to dotaz odpoved, tak funguje naprosto skvele (nekolik desitek
instalaci).

Osobne bych se na WiFi vubec nespolehal, zvlaste na pasmo 2.4 GHz.
Nejlepe asi zajisti internetovou konektivitu do kazdeho panelaku (vetsina
panelaku byva nejak pokryta) a resit to vse na urovni IP.

Jen Vam nesmi vadit, ze budete neco platit, ale nekomu jinemu.
Ono totiz udrzet funkcni infrastrukturu chce penize, tomu se proste
nevyhnete.

	Slavek

Ing. Slavomir Skopalik
Jednatel spolecnosti