Xilinx Spartan XC3S200 (144)

mrkvo@prokon.cz mrkvo@prokon.cz
Sobota Únor 28 00:18:02 CET 2009

Uz jsem vsechno poresil.. Ctu diskusi a dekuji moc za rady.. Padla tady
zminka o manualech pro zacatky VHDL, opravdu by mi prospelo si to
vsechno zopakovat, prosim mohli by jste mi nejake poslat? Děkuji.
Pro zajímavost posílam fotky svého bastlu.

http://img7.imageshack.us/img7/9247/dsc01169.jpg
http://img89.imageshack.us/img89/255/dsc01170.jpg
 je to desny ale tak alespon nemusim kupovat vyvojovej kit..
stabilizator 2,5V jsem zapomel objednat tak mam z druheho zdroje, omylem
jsem otocil polaritu a kolecko AMPERE bylo zrovna na maximum.. takze
mojim prvnim fpga proteklo na VCCAUX na jednu vterinu 2,5A pri 3,3V..
trochu se zahral ale zda se to byt ok, kdyz jtag funguje, zdrejme je
uvnitr ochrana protoze jinak uz by se snad rozletel vejpul. Jtag piny
jdou rovnou na lpt, pres 180Ohm odpory, jake pak patlani se s parallel
cablem.

Milan P.