OT Tak som zase naletel svojej vlastnej naivite (iPod Shuffle II)

gatilo gatilo@centrum.cz
Pátek Únor 27 22:47:37 CET 2009

 27.2.2009, 22:38:08

Jde takhle hříšník celý smutný do pekla, otevře dveře, vstoupí do místnosti a vidí,
že tam všichni vesele chlastají a zpívají. Překvapeně projde do další místnosti.
Tam jsou ale všude hory jídla a všichni žerou a nacpávají si panděra. Zmatený hříšník
nad tím jenom kroutí hlavou a jde dál. V další místnosti se zase všichni jenom věnují
sexu. S vyvalenýma očima hříšník čeká, co bude dál. V poslední místnosti vidí obrovské
kádě s horkou vodou a v nich čerti vaří hříšníky.
Celý zmatený jde za Luciferem, zeptat se co a jak.
To je jednoduché, říká Lucifer. Když máš hlad, jdeš do místnosti s
jídlem, když máš žízeň jdeš do místnosti kde se chlastá, když si chceš
zašoustat, tak jdeš do té třetí místnosti.
A co ta čtvrtá místnost ?
Toho si nevšímej, ta je jenom pro křesťany, jim se to takle líbí.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz