Tektronix MSO2014 / MSO4032 respektive neco podobneho - ceny?

Andrej Jancura hw_aj@zoznam.sk
Pátek Únor 27 19:34:02 CET 2009

Ahoj,

ak mozem doporucit, kup si nieco s FFT, dost to urychli pracu... A potom 4
kanaly.

A.

----- Original Message -----
From: <zoodiskus@vol.cz>
To: <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Friday, February 27, 2009 2:52 AM
Subject: Tektronix MSO2014 / MSO4032 respektive neco podobneho - ceny?

Nikdo nereagoval a ani ja vam moc neporadim, z meho pohledu je MSO4032
http://www.tek.com/products/oscilloscopes/mso4000/
spickovy osciloskop pro praci s "beznou elektornikou" jeho cena ho bohuzel
cini nedostupnym pro vetsinu nadsencu v CR, zvlaste, kdyz moduly pro
analyzu sbernic a sondy standardu TekVPI se musi za silene penize kupovat
zvlast.
Skoda stat polovinu tak si ho poridim, pamet 10M a Real Sample 2.5Gs/s
+ 10.4" 1024x764 TFT v kombinaci s 16 vstupym log. alanyzatorem proste
nemaji chybu, respektive ja z meho velmi omezeneho pohledu na osciloskopy
nevim o konkurenci.

Nicmene polovinu nestoji a koruna jde do kelu takovym tempem, ze jeden
nestaci zirat tak mi nezbude nez poridit neco with low price.
Docela bych uzil nejaky osciloskop v kombinaci s logickym analyzatorem,
ktery jde pripojit k PC a umoznuje analyzu a zpracovani namerenych dat
na PC, idealne v necem jako NI LabVIEW SignalExpress
http://www.ni.com/labview/signalexpress/
Potrebuji delat nejake screen shoty do dokumentace a s tim co mam ted
to je neskutecny porod. Dale nemam zadne zvlastni pozdavky, proste
pouzitelny
pristroj do cca 100MHz s "dostatecnou" pameti :-)
Doporucite neco?

Dekuji WS

>Tak jsme se dival po nejakych DPO, to co bych si ja predstavoval je
>MSO4032, ale podle ceniku Teku je pro nas cena 7920Euro, to mi fakt
>nikdo nekoupi, v USA jsme ho nasel za 5100$ i na to mi sef rekl, ze
>je krize at si trhnu. Pry 3000$ je max. strop.
>Tak sem sel s pozadavky dolu a nasel MSO2012, cena pro nas 3.110Euro,
v USA jsem ho nasel za 3043$, a nekdo zde psal, ze ho u arabu videl
za 1890$.

Chci se tedy zeptat mistnich znalcu, jaky mate nazor na MSO4032 a MSO2012,
respektive zda je neco podobneho levnejsiho.

Podle vyse uvedenych cen, je Tek pri tvorbe cen maximalne kreativni,
netusite kde takove veci nakupovat nejlevneji, nic nepresvedci vedeni
tak jako 50% cena proti cenikove cene pro CR :-) Respektive jeste jinak,
nema Tek nejake super duter cenove programy pro skoly a tak?

Dekuji

T.