OT Re: Poptavka prace

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Únor 27 18:49:44 CET 2009

Proste to musi pripadny resitel risknout. Vzhledem k tomu, ze by mel moznost beztrestne odstoupit, tak muze vlastnim rozhodnutim eliminovat ztraty, az pozna o co jde a zda nabidnutou cenu nedal vzhledem ke slozitosti problemu nizko.

Nakonec kdo z nas nedelal podobnou analyzu nejakeho problemu "zadarmo" z ruznych duvodu, at uz ze ho problem zajimal nebo ho potreboval vyresit kvuli necemu jinymu. I tohle nese pro resitele profit, ze se nauci neco noveho.
Docela by me zajimalo, zda se vubec nekdo prihlasi.

S pozdravem JK