[OT] Linux na jednocipech

Josef Stengl ok1ced@nagano.cz
Pátek Únor 27 18:10:21 CET 2009

To jsem zase nepochopil.

Otevreny sw se tak nazyva proto, ze k damemu SW produktu jsou nejakou formou dostupne (to jest verejne) zdrojove kody.
To, jestli je mozno tyto zdrojove kody dale pouzivat (ve smyslu editace, redistibuce nebo vyuziti casti kodu) a za jakych podminek, dale upravuje vetsinou licence.

Z vasi poznamky jsem pochopil ze tomu tak neni. Pak by tento produkt ovsem nemel byt nazyvan Open Source.

viz.
http://cs.wikipedia.org/wiki/Open_source_software
http://en.wikipedia.org/wiki/Open_source_software

Docela rad bych se dozvedel co bylo dle vas na tvrzeni pana Michala Gregora hrubym omylem.

ced