problémy s kompilací GCC

Zdeněk lada zdenek023ster@gmail.com
Pátek Únor 27 17:41:07 CET 2009

Dobrý den,

Začínám s AVR GCC a mám problémy s nepoužívanými funkcemi ve zdrojovém kódu.
I když je ve funkci main() nepoužiji, stejně se mi vloží do výsledného hex
souboru a jsou nahrány do paměti FLASH.
Hlavně mi to vadí v použiém hlavičkovém souboru kde jedna funkce pracuje s
proměnnými float a pak, i když ji nepoužiji, se nahrají rutiny pro práci s
čísli v pohyblivé desetinné čárce.
Používám optimalizaci Os a docela mě to štve. Vím že Turbo Pascal vkládal
také celé knihovny bez ohledu na využití, ale že by to GCC neumělo lépe
přeložit?

Nebo mi něco uniklo a existuje nějaká direktiva překladače?

Děkuji moc za radu

Zdeněk