OT Re: Poptavka prace

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Únor 27 17:03:55 CET 2009

Vzdyt se to da do ceny zakalkulovat, vzdyt se to da domluvit tak, ze kdyz nebudu uspesnej, tak nebude zadavatel platit nic, kdyz budu uspesnej, tak zaplati kolik si stanovim a to muze byt vyssi nez obvykle a pro resitele i treba zajimava castka. V kombinaci s penalem (neplaceni zadavatele) za neuspech pak muze byt takovato varianta zajimava i pro zadavatele.

S pozdravem JK