RE: DIN krabička - dodavatel

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Pátek Únor 27 16:49:07 CET 2009

Delam to vice mene podobne, ale patram po necem co se vice podoba profi
vyrobe.
On by to nemel byt az takovy problem, chce to jen spravnou prusvitnou folii
na kterou se cely motiv vyprintne na barevnem laseru, lepeni by pak melo
zajisti to spravne lepidlo ve speji (3M). Tolik teorie, ted jeste najit tu
spravnou folii a spravne lepidlo :-)))

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of d.hankovec@centrum.cz
Sent: Friday, February 27, 2009 4:35 PM
To: hw-list
Subject: RE: DIN krabička - dodavatel

No já osobně pokud jde o štítky tak si ho vytvořím třeba ve Worku, většinou
si oskenuju čelní plochu
krabičky, na to si nakreslím otvory popř. se středy. Pak tohle přilepím na
krabičku jako vrtací šablonu,
vyvrtám a následně si vytvořím na stejnou předlohu komplet štítek. Tenhle
postup se mi osvědčil u krabiček třeba s oblými rohy.
Otvory pro LED vyseknu před zalaminováním,
laminace to překryje a vypadá to vcelku pěkně. S displejem tohle nejde,
protože vzhledem k tloušťce papíru
je to pak v tom okénku vidět (ten průhled má nepravidelný tvar) - tak tam to
řeším tak, že to okénko vyříznu po zalaminování,
a pod ním v krabičce vyříznu větší otvor na plexi a štítek ty hrany překryje
svrchu (je jednodušší vyříznout přesný otvor v
laminaci, než v krabičce a následně plexi).
Takhle je vytvořen třeba tento štítek:
http://www.dhservis.cz/dalsi_1/lanc.htm , nebo třeba tento:
http://www.dhservis.cz/dalsi_1/dhs003_soubory/celek_big.jpg
s displejem třeba zde :
http://www.dhservis.cz/dalsi/stmivac_soubory/stmivac_big.jpg

Ale asi sem píšu obecné postupy.....je to samozřejmě v mezích kusové a
vývojové výroby.

S pozdravm D.Hankovec