Program pro ovladani paralelniho portu (bylo RS232 program naposilani dat)

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Únor 26 22:41:07 CET 2009

Hezky vecer,

    dekuji. Zkusim to, ale ja nevim, jak ta data do tiskarnicky poslat,
protoze terminal umi jen seriove porty a Hyper Terminal z Windows sice
umi i LPT, ale pro zmenu jsem neprisla na zpusob, jak pres nej poslat
ESC sekvenci a podobne veci. Nez jsem prisla na Terminal, tak mi
napriklad neslo ovladat pokladni displej, s nim to jde velice snadno :-)
Jeho ovladani je take znakove s tim, ze se zacina ESC a pak znaky. Tak
snad se neco podobneho najde i pro ten paralelni port.

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz