OT: Platebni terminal - co je treba

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Čtvrtek Únor 26 13:47:13 CET 2009

Puvodni zprava ze dne 26.2.2009 od RV:

> Hledal jsem ted na netu a neni mi prilis jasne jak to funguje. Zatim
> jsem snad pochopil, ze platebni terminal si koupi/pronajme u sve
> banky u ktere ma svuj ucet na ktery ji jdou platby.

Nemusi to byt zrovna ta banka, kde ma svuj ucet. Muze to byt
kterakoliv jina, ktera ji vyhovuje a nabidne lepsi podminky. Temi
podminkami myslim hlavne terminal zdarma, terminal kompatibilni s
jejimi pokladnami, akceptaci karet, ktere potrebuje akceptovat, co
nejnizsi provizi bance.

> Neni mi ale jasne zda pro ty terminaly existuje nejake stand.
> rozhrani, kterym se bavi s pokladnou.

Rozhrani je nekolik. O pokladnu se jim nekdo stara, tak ten bude
vedet, s jakymi terminaly umi pokladna komunikovat.

> A take jake jsou moznosti pripojeni terminalu (telefon, LAN ...).

Ano, telefon, LAN.

> Mohl by se k tomu nekdo vyjadrit - jen strucne - ja ji jiz odeslu na
> patricna mista.

Hlavne ji odesli za tim servisem jeji pokladny a do nejake banky,
nejdrive treba do jeji banky, ale neni na skodu se informovat ve vice
bankach.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem