OT: Platebni terminal - co je treba

RV vicek.radek@cpost.cz
Čtvrtek Únor 26 13:35:24 CET 2009

Zdravim,

pozadala me kamaradka zda bych ji nemohl zjisti co obnasi zrizeni
platebniho terminalu - tedy aby zakaznici mohli platit kartami.

Hledal jsem ted na netu a neni mi prilis jasne jak to funguje. Zatim
jsem snad pochopil, ze platebni terminal si koupi/pronajme u sve banky u
ktere ma svuj ucet na ktery ji jdou platby. Neni mi ale jasne zda pro ty
terminaly existuje nejake stand. rozhrani, kterym se bavi s pokladnou. A
take jake jsou moznosti pripojeni terminalu (telefon, LAN ...).

Mohl by se k tomu nekdo vyjadrit - jen strucne - ja ji jiz odeslu na
patricna mista.

--
Radek Vicek