RS232 program na posilani dat

Ondřej Janovský ondrej.janovsky@alarex.cz
Čtvrtek Únor 26 13:21:40 CET 2009

Zastavte to, nebo se to zase rozbehne v hadku, ktera nikam nepovede.

Linuxaci: C-Kermit, Cutecom, bash script, ci ve Wine co pujde
Windowsaci: Bray-Terminal, C-Kermit ci spousta jineho at uz zadarmo nebo
placeneho

Rekl bych ze tazatel ma na vyber a dal se nemusi diskuze "zas..."
pomerovanim pindiku.

Oja