nastavenie PLL u AT91SAM7S64

nesvacil@posys.eu nesvacil@posys.eu
Čtvrtek Únor 26 10:10:44 CET 2009

To co si pamatuji je zakazany krystal od 3 do 19MHz, pry nebezi FLASH v teto frekvenci (To je BUG). Taky to nekdo
zkousel obejit nastartovat z RC oscilatoru a PLL nastavit na deleni a nasobeni napr 4 a 3.

Pote co se nastartuje FLASH na vetsi frekvenci nez 30 MHz, tak by se mel nastavit wait state pro pristup do FLASH. (To
taky nekde nebylo v start up kodu.)

Jeste jeden BUG tam je, kdyz nekdo chce nizkou spotrebu, tak by se snad melo deaktivovat rozhrani JTAG ?

Na SAM portalu byl nejaky popis, ale nyni je nedostupny.
Ja tady mam cvicnou destisku, ale jeste jsem se k tomu nedostal ..., pokud nekde neco najde, tak prosim napiste, treba
se k tomu o nejakem vikendu dostanu.

Jirka