nastavenie PLL u AT91SAM7S64

Martin Moštěk xtyca@seznam.cz
Čtvrtek Únor 26 09:47:01 CET 2009

Zdravim Vas,
no, taky jsem vicemene zacatecnik a konketne to co resite se zmenou PLL
jsem neresil, ale pokud jsem hledal informace na netu, tak mne velmi
pomohla tato dve fora - vrele je doporucuji, snad naleznete pomoc tam.
Takze obecne informace a hodne rad:

http://www.embeddedrelated.com/groups/AT91SAM/1.php

Dale, toto forum je navic velmi vhodne i pro rady tykajici se IDE
(Eclipse + Yagarto +  ARM GCC) pro programovani, ale to zalezi v cem
delate :

http://en.mikrocontroller.net/

Toz, hodne zdaru. M.

Ps: Nastaveni Startupu.S je asi to nejslozitejsi co na tech ARM (od
Atmelu) je, ale jde to... :-).