ztraceji se mi maily z konve a nejen z ni

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Čtvrtek Únor 26 00:24:40 CET 2009

Mně konkrétně z této konference přijde denně okolo deseti až dvaceti mailů
se špatnou hlavičkou (Postfix je loguje, ale pouští). Když jsem se díval,
tak ve většině z nich figurujete. Nemohlo by to mít nějakou souvislost?
Jinak mě napadá, že mail server Volnýho nebude kdovíjaká výhra. Už dávno
jsem přišel na to, že freemaily nemají vůbec smysl, mail u kamaráda taky ne
a placený hosting taky ne, protože obvykle služby okolo mailů jsou druhořadá
záležitost. Takže jsem si rozchodil vlastní mailserver doma a od té doby
nemám problémy s maily - co má chodit chodí, co nemá chodit nechodí. A
hlavně mám nad tím kontrolu.