ztraceji se mi maily z konve a nejen z ni

Jindra Polívka jpolivka@mbox.vol.cz
Čtvrtek Únor 26 00:11:52 CET 2009

Dik, ale spam mam pod kontrolou. Stalo se to poprve a tak uvidim. Kvuli te
bance mi to ale stve. Potreboval jsem podat udaje o zaplaceni. Tak to holt
bude az na vypisu.
Jindra Polivka

Kam vam chodi maily? Treba mate nastavene velmi prisne filtrovani spamu, tak
se to k vam ani nedostame ...
ced