Jaky osciloskop znakne toto?

Michal HW michalgregor@centrum.cz
Středa Únor 25 11:55:50 CET 2009

Kde ze to bylo? Pochazi ty osciloskopy ze seriozniho zdroje? Nebude to jen sadrovy odlitek?
Zrovna nic nepotrebuji, ale nekdo mi rikal ze leti do Dubaje, tak musim popremyslet co by se mohlo hodit.

Michal
  ----- Original Message -----
  From: zoodiskus@vol.cz
  To: hw-list@list.hw.cz
  Sent: Wednesday, February 25, 2009 11:07 AM
  Subject: RE: Jaky osciloskop znakne toto?

  Netusim, v tomto svete je mozne vsechno.
  Pri mereni nam odesel multimetr, mistni robotnik, ktery mel nejvetsi
  znalosti o eletrice a byl nam k ruce sice multimetr nemel,ale behem
  30 min dovalil prave MSO2012, odmerili jsme co jsme potrebovali, ale
  merit napeti scopem neni az tak pohodlne, tak, ze nas doprovodi k svemu
  dodavateli at si vybereme co potrebujeme.
  Dodavatel mel halu narvanou az po strechu vsemi moznymi i nemoznymi meraky
  a jinym eletrickym bazmekem, MSO2012 mel celou paletu a kdyz jsme se
  zdvorile zeptali na cenu, vypadlo z nej prave 1890$ a ja protoze jsme
  nevedel kolik to stoji u nas a uz jsme byl docela utahany, ono to neni
  jak u nas, kdyz prijdetedo kramu, zde slo vice mene o spolecensou navstevu,
  ktera se protahla na vice nez hodinu, jsem cenu vzal na vedomi misto
  abych si vzal ten scop. :-)
  Kdyz o tom tak premyslim, tak jsme koupili multimetr Fluke 115 a prisel
  na mene nez 100$, spise 95$ a jak ted koukam Farnel ho prodava za 179Euro.....
  :-).

  WS

  >A neslo o nejaky "vyprodej americkych armadnich prebytku" ?

  S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz