Re: Jaky osciloskop znakne toto?

Tomáš Tomáš tom.tore@seznam.cz
Středa Únor 25 11:39:45 CET 2009

Ono v realu jde o snimani nejakeho proudeni, ktere se na snimacich projevuje +- tak jak jsme psal,
vysledkem by mel byt cesky klon neceho co kdosi v zhranici delal, ale je to tak drahe, ze se tu o tom spise hovori nez by to nekdo v realu mohl pouzivat.
Jsme ted jako rusti vedci, pracujici na prvni bombe, vime, ze to jde, neco jsme si odmerili a zjistili, ze uzitecna informace v tom co jsme odmerili je, ale jaksi je pokazde jinde, nevime proc je pokazde jinde, ale domnivame  se, ze je to vlastnost  nikoliv chyba, okem ji vetsinou dokazeme odhadnout.
Nyni potrebujeme vybaveni, kterym dokazeme ziskat data z  x (desitky, stovky ,...) mereni, v kterych pak budeme hledat matematicke zakonitosti a pri trose stesti najdeme nejakou funkcni zavislost.

Kdyz jsme to dnes probirali tak mi dokonce byla nabidnuta moznost, zda bych se tomu nechtel venovat i teoreticky a pripadne si na tom udelat doktorat. Zatim nevim co s tim, pac ze skoly jsem uz nejaky ten patek, o vetsine matematiky , o fyzice ani nemluve, si myslim, ze jde o divne veci, ktere jsme uz uspesne zapomel a ted bych se na stara kolena mel snazit ziskat doktorat a jeste z fyziky :-))))
Nicmene to ve me hloda....

T.

pojal jsme kacirskou myslenku ziskat doktorat z fyziky,