kviz: uz ked sme u tej mikrovlnky...

Úterý Únor 24 10:05:27 CET 2009

Hele, Balu, že Tě beru za slovo, máte tam taky holky s jiným, než něžným pohlavím ???

L. Kručinský

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Daniel Valuch
Sent: Tuesday, February 24, 2009 8:23 AM
To: HW-news
Subject: Re: kviz: uz ked sme u tej mikrovlnky...

ano dobre vidis, tiez som bol sokovany :-) Je to asi mesacna skola kde sa ludia z celeho sveta ucia o urychlovacoch, ziskane poznatky potom aplikuju vo svojom domacom institute/krajine.
Nie ze by ma to nejak velmi bralo ale na margo nezaujmu diplomantov o plateny rocny studijny pobyt u nas musim povedat ze uz aj u nas v ramci dvoch sekcii kde sa pohybujem (ca 25 ludi) su 4 holky nezneho pohlavia :-) b.