Re:UZ anemometr Re: AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

Honza hwkonf@seznam.cz
Úterý Únor 24 09:06:39 CET 2009

Ahoj,

zacnu odzadu ten co porovnava napeti je komparator a prevadi vstupni signal na obdelnik... :) a pred nim je filtr druheho radu a pred nim dva obyc zesilovace. Vse (az na komparator) ma oddelenou stejnosmerno slozku pomoci kondenzatoru.

Honza.