Hodiny 100x jinak

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 22 17:30:27 CET 2009

prave o praci som hovoril. Co sa tyka kancelarie tak naozaj potrebujem
absolutny klud a na ticho si velmi potrpim. Uz som koli tomu hulakal na
nasich robosov, pac si v labaku vypeckuju radio, spievaju, piskaju,
rozpravaju sa, je tam plno ventilatorov, zapnu klimaticku komoru ktora
huci jak svina a pri tom vsetkom otvoria dvere aby im nebolo teplo.
Niekolkonasobne slusne upozornenie ze ma to vyrusuje nemalo ziaden
vysledok, takze som si pocvicil francuzstinu zvysenym hlasom a nasledne
tresknutie dvermi. Odvtedy je pokoj :-))) Keby som teraz doniesol taketo
hodiny asi by ma s nimi vyhodili :-)
Story potom pokracovala, mame taku malu kafeteriu v mechanickej dielni,
kde su velke stroje (sustruhy frezy a pod.). Robosi sa potom nasledne
stazovali ze ked tam chodia na kafe tak mechanici ich vyrusuju hlukom zo
strojov! No a ti mechanici (ktori na rozdiel od tych nasich francuzskych
robosov) skoro stale pracuju takze ked tam dojdu na kafe ti nasi tak im
'zrazu' spadne velky kus plechu, alebo treba vyrazit nejake lozisko,
alebo sa zrovna vtedy zacne frezovat nieco co vydava desne pazvuky :-)))
b.