AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

gatilo gatilo@centrum.cz
Neděle Únor 22 14:32:48 CET 2009

 22.2.2009, 14:26:49

A co modulovat nosnou frekvencne, a misto faze merit frekvenci
"zazneje". Nevyhodou je, ze frekvence je skalar a nestaci merit ve
dvou navzajem kolmich smerech. Nekdo tu zminoval, ze profi konstrukce
maji 3 sady menicu po 60 st. To by nasvetcovalo prave takovemu mereni.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz