AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Neděle Únor 22 13:02:20 CET 2009

s tou modulaciou to nebude az tak jednoduche :-)
Ten vysielac aj prijimac su ladene rezonancne obvody, maju pracovnu
frekvenciu a sirku pasma.
Narast rozruchu bude exponencialny s casovou konstantou definovanou
kvalitou (sirkou pasma) toho rezonatora. Takze ked zapnem povedze tych
40 sinusoviek do vysielaca na prijimaci urcite nebudem vidiet pravouhly
pulz obsahujuci tych 40 sinusoviek. Namiesto toho budem vidiet
exponencialny narat apmlitudy, potom mozno nejaky 'flat top' a potom
zase exponencialny pokles.
Rovnako to bude fungovat aj s modulaciou. Tie snimace/vysielace, kedze
maju len limitovanu sirku pasma ju budu filtrovat. Ked si pozreme
zmerany snimac na http://www.technik.ba-ravensburg.de/~lau/MA40E8-2-Real.gif
tak prejde len modulacia v ramci sirky pasma...
b.