AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

Lukas Burda burdal1@post.cz
Neděle Únor 22 10:47:13 CET 2009

> Zatim hodne dobre vypada tohle:
> http://www.technik.ba-ravensburg.de/~lau/ultrasonic-anemometer.html

> Ale zatim na neco takoveho nemam vybaveni. Hlavne bez pamatoveho
> osciloskopu se to blbe zjistuje a meri - uz snad bude brzo doma tak pak
> bude snaz.

No to "celo" echa neni az zas tak pekne. Jinak nemel bys generator s
AM modulaci? Jak se budou menice chovat pri napajeni 40kHz sinusem
modulovanym rekeme 100Hz neprilis hlubokou sinusovkou? Moje predstava
je, dat pak za prijimaci cidlo 100Hz dolni propust a z ni ti poleze
"krasna" 100Hz sinusovka, jejiz faze uz by se snad dala merit i tim
fazovym detektorem, nebo spis klasickym citanim, protoze zase vzhledem
ke 100Hz ten vitr vyprodukuje malou zmenu faze a vyssi modulacni
kmitocet bt zase znamenal maly odstup mezi nosnym a modulacnim
kmitoctem a jak by se to pak zase filtrovalo? Sliboval bych si od toho
ze modulace sinusovkou by nemusela produkovat takovy osklivy impulsy
echa jako "modulace on/off", kterou provadis ted. Naopak ta sinusovka
za dp, by mohla vypadat docela pekne... Ovsem je spousta veci, ktere
si ja predstavuju jako Hurvinek valku. Tohle je mozna jedna z nich...

L.