AVR vs PIC Re: Generator sinusu 40kHz

Jan Kral kral@fortech.cz
Neděle Únor 22 02:20:32 CET 2009

Jsou procesory z AVR rady, kterym muzete poslat do citace i vyssi hodiny nez na kterych bezi samotny procesor, myslim ze zrovna attiny 26 by to mohla umet. Sice nema latch casovace, ale jestlize hodiny hradlujete zvenci, tak by to nemuselo vadit.
Zkuste preci jen zvazit ten fazovy detektor, pak by jste se nemusel honit za rozlisenim casovace a meril by jste si jen jeho vystupni napeti.

JK