OT: mycka nadobi

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 20 22:20:28 CET 2009

Mame AEG Favorit Silence uz asi 4 roky a krome toho ze cas od casu
vymeju to sitko na dne o ni nevime. Myjeme minimalne jednou denne plnou
varku.
Ted asi delaji nejaky novejsi model:
http://www.obchodnet.cz/inshop/zbozi/(id-5015287)-mycka-nadobi-aeg-favorit-silence.html

Jinak musim rict, ze po jeji koupi jsme si tloukli hlavu ze jsme ji
nekoupili driv. Nejen ze to usetri vlastni praci, ale usetri to i vodu a
hlavne mate v kuchyni porad cisto a prazdno.

Radek Vicek