Generator sinusu 40kHz

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Pátek Únor 20 22:11:02 CET 2009

Prave ze profi merice se vesmes zacinaji delat jen na tomto principu.
Parametry jsou zhruba rychlost 0-60m/s, chyba 2% a rozliseni 0.01m/s.

Ono to jeste trochu potrva, protoze tohle bude dalsi z modulu pro novou
verzi meteostanice pro kterou jsem teprve dnes doroutoval DPS hlavni desky.

Ta jednotka anemometru bude odesilat po RS485 jen surova zmerena data a
cely vypocet se provede az v te hlavni jednotce, ktera ma k dispozici
veskere dalsi meteoudaje aby vubec ten vypocet mohl probehnout. Zalezi
take na tom jak narocna bude matematika tech korekci, ale tam mam jeste
zadni vratka, ktera mi umozni poslat data na www server, kterej to
spocte uplne presne (pokud by bylo nutne pocitat nejake exponencialy a
nejake silene mocniny) a vysledky vrati zpatky jako odpoved, kterou
vyplesknu na LCD.

A az se budu opravdu hodne nudit tak tu mam kameru s linearnim snimacem
a muzu si zkusit ten laserovej distrometr. :-D

Radek Vicek