Generator sinusu 40kHz

Milan Mlynarčík milan.m@centrum.sk
Pátek Únor 20 20:23:49 CET 2009

Nooo .  Nechcem byt zly prorok, ale mam dojem ze sa to klasike nevyrovna.
Ocakaval by som prilisnu haklivost na vsetko mozne. Ak to poriesite,
pochvalte sa ci to spolahlivo fungovalo / nefungovalo.

                                                Milan  Mlynarčík

----- Original Message -----
From: "HW CNCnet.info"

Da se nejak rict nebo je mozne, ze mi ta civka prinese do te doby od
spusteni signalu do jeho realneho zazneni. Tedy neco jako je nasyceni te
civky?

Abych to priblizil - chci merit se pokusit udelat anemometr, ktery bude
merit jak rychlost tak azimut smeru vetru pomoci dvou paru na sebe
kolmych UZ menicu. Teorie je takova, ze ze zpozdeni nebo urychleni
vlivem foukajiciho vetru se zmeri rozdil casu od klidove hodnoty. Pak uz
je to jen matematika spocitat hodnoty urcujici vektor vetru. Je
samozrejme nutne udelat korekce na teplotu, tlak a RH, ale tyto hodnoty
mam k dispozici.

Takze ted resim jeste zda merit cas pomoci timeru v MCU a nebo kvuli
vyssimu rozliseni udelat externi oscilator a hradlovanou delicku/citac.
Tohle vsechno zanasi do toho casu mrtve useky, ktere se mi na ten
pracovni cas nabaluji a budu je muset zjistovat a odecitat.