Izolacni pevnost deionizovane vody

Daniel Valuch daniel.valuch@orange.fr
Pátek Únor 20 17:09:04 CET 2009

jj, voda ma myslim najvyssiu permitivitu z bezne dostupnych latok, okolo
80. Izolacnu pevnost neviem, napatia vyssie ako 15kV priamo v styku s
vodou nepouzivame a tam su vzdialenosti radovo milimetre.
Ako uz bolo spomenute, davaj pozor na vodivost. Vo vode sa vselico
rozpusta, ked sme merali nejake veci u rusov v Dubne tak sa nechceli
priznat ze maju nekvalitny demineralizator a zistili sme ze hadicou
odtekalo asi 1.5A do zeme. Museli sme hadice predlzit asi o 5 metrov kym
bol utekajuci prud akceptovatelny :-)
b.