Krystal pro USART u PICu

Jan Kral kral@fortech.cz
Pátek Únor 20 17:07:53 CET 2009

Koukam, ze mam nejake mezery ve vzdelani. Predpokladam, ze mate na mysli klasicky asynchronni prenos a ja si do ted myslel, ze start bit a stop bit jsou prave kvuli synchronizaci. Pak by zrejme melo byt jedno, o jak dlouhy blok dat se jedna.
Jednou jsem delal softwarovou seriovku na procesoru, kde nebyl krystal a bezelo to jen z interniho oscilatoru. Tam to i behem jednoho bytu stihlo ujet tak, ze to cetlo blbosti. Nastesti soucasti celeho byla i detekce pruchodu nulou na 230V, tak jsem to synchronizoval podle site a pak to uz nemelo problem.

S pozdravem JK