Zdroj AT - signal PG

Saša Svobodová sasa@zirafoviny.cz
Čtvrtek Únor 19 18:44:46 CET 2009

Hezky vecer,

    tak to jsem rada, ze jsem pochopila informace dobre, ze PG je
skutecne vystup a je nesmysl jej pripojovat na napeti. Jen jsem chtela
vedet, ze mam pravdu :-) Stejne nechapu, kde se ta informace vzala. Ale
najde se i v knihach. Napriklad "Rozeberte si PC" a podobne.

    S tou zatezi nevim jak jine zdroje, ale ten co mam na stole, tak ji
potrebuje, protoze bez ni jen zapiska vetrak, ale nic se nedeje. Teprve
po zatizeni obou vetvi se zdroj normalne rozbehne a ventilator roztoci.
Ale je fakt, ze to je staricky 200W zdroj puvodne pouzity v
technologickem pocitaci tridy 80286/8MHz :-)

					Saša K. Svobodová

            www: http://www.zirafoviny.cz

           mail: sasa . svobodova      @            centrum.cz
   mobilni mail: svobodova . sasa      @       vodafonemail.cz