EEPROM vymenena a blbne dal Re: Porucha ovladani zvuku - CRT TVPanasonic

Pavel Novotny novotny.pp@atlas.cz
Čtvrtek Únor 19 17:02:50 CET 2009

http://www.datasheets.org.uk/pdf/2932186.pdf

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Thursday, February 19, 2009 4:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: EEPROM vymenena a blbne dal Re: Porucha ovladani zvuku - CRT
TVPanasonic

Dival jsem se ted na protokol jakym by to DO melo vysilat a podle vseho
je to RECS 80, ktery opravdu opakuje kody stejne.

S osciloskopem (BM566A) by se neco snad dalo, ale mam obavy ho pripojit
do TV aby to neskoncilo ozahnutymi tvaremi.

Nicmene pokud by bylo vadne IR cidlo (RPM637) tak by snad blblo
vseobecne ne. To cidlo asi nebude uplne easy sehnat - nenasel jsem ani
DS - vyrobce je asi Rohm a bude to snad klasika s OC na 37kHz nosna.
Muzu jej zkusit vymenit za nejaky obvykly dostupny typ.

Radek Vicek

Jan Waclawek napsal(a):
> A ste si isty, ze protokol je taky, ze pri podrzani tlacitka sa do blba
opakuje ten isty kod?

> Co ak prvy kod je zlozity, a opakovanie je nieco jednoduche, co pokazene
IR cidlo vie naimitovat nahodnym sumom?