OT: Kam na baterie ENELOOP ?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Čtvrtek Únor 19 16:21:45 CET 2009

Ja bych to neriskoval. Ja odtud kupuji knoflikovy clanky, ktere odtud
fakt vyplati (treba 10ks CR2032 tusim za 2.5USD), ale kupuji take jen
"znackove" jednotlive balene clanky. Ty balene treba po 50ks na platech
maji pry vysokou mortalitu nebo jsou rovnou vybite.
Dle meho se uz ted na DX moc veci nevyplati - po dlouhe dobe jsem tam
nakoupil ted prave do zasoby snad vsechny mozne typy tech
knofliku-baterii a asi dlouhodobe nic dalsiho nebude.
Paradoxne se zda, ze nasi prodejci zda se pochopili a jde jim z tlustych
do tenkych a konecne redukuji svoje marze - myslim tim "prodejce"
prachsproste prekupniky.

Mimochodem na co potrebujete v dnesni dobe Eneloopu alkalicke clanky? Ja
uz je mam jen hodinach na zdi, kde se ten kvalitni clanek vyplati.

Radek Vicek